11. 10. 2014

I AM BACK!--ČLÁNEK O VŠEM

Ano, tenhle článek je jen informačka že jsem zpět! Jak víte už před měsícem začal školní rok. A já to na začátku nezvládala ve škole.Tak jsem neměla čas na blogování a na nic jiného tedy kromě učení samozřejmě. Za tu dobu co jsem nebyla ve "svém světě".Jsem si  stihla přebarvit hlavu :D No vím že mi je teprve 14 let, ale co já jsem potřebovala změnu.Jak asi vidíte tak tu melu samí blbosti..A to proto že je skoro osm hodin večer a já jsem hrozně unavená tak vám tu říkám jenom informace co se stalo a co se bude dít.No tak zítra tedy 11.10 jdu na streetmanii do Hradce Králové OC Futurum. Tak o to jsem také přemýšlela že něco napíšu :). Tak se možná v pondělí dočkáte :)  Dále můj starší brácha (19) bude mít v lednu maturitní ples..Takžééé Eliška se tam půjde na brášku podívat a co bude muset mít na sobě ? No šaty! Na konci Října nebo na začátku Listopadu si pojedu vybrat šaty tak také čekejte článek kde se dozvíte jestli jsem sem se vůbec do některých šatů vešla :D Protože s mojí postavou něco na sebe najít..a to ještě šaty!Nevím,nevím!A dále! Když začne školní rok začínají kroužky! Takže už čtvrtým rokem chodím do Taneční skupiny Just Our Street! K tomuhle musím říct že "Tanec je součástí mého života, nemohu přestat i kdybych chtěla (už to nejde) je součástí mě samotné" Takže tohle byla informačka a takový divný "kecací" článek :D Snad se na mě nezlobíte :)


1 komentář:

  1. jo začátek školy bývá někdy krušný :D Těším se na článek a hlavně pak ukaž ty šaty na maturiťák :P :)))

    OdpovědětVymazat