9. 9. 2014

                                                   Draw my life


Tenhle tag je opravdu populární u youtuberů, ale u blogerů jsem ho viděla jen u jedné přesněji tady.Moc děkuji za tento nápad! Mě vůbec nenapadlo to dát do sepsané podoby!
No snad se z tohohle článku o mě dozvíte více než jenom že mi je 14 let :).


12.7.2000 se toho moc nestalo :) Jen dorazil na svět malý nezajímavý prcek.Ano, byla jsem to já! Ve 21:55 jsem přišla na svět.Proč jsem dorazila zrovna ve středu kterou zrovna nesnáším? :D  No a co následovalo? Jméno :D. Měla jsem se jmenovat Elizabeth, ale moji rodiče byli líní si dojít pro povolení v té době když nebylo jméno v kalendáři tak se muselo jít pro povolení a nakonec mi dali jméno Eliška (Prý se takhle jmenovala mamky stará doktorka a jí se to jméno strašně líbilo).Když jsem se narodila tak na mě čekal táta a brácha Petr (5) nyní 19 let a všichni ostatní strejdové,babičky,dědové a tety no prostě celá rodina. Když jsem byla malá tak mě prý brácha miloval :D Smůla že to nevydrželo do dnes.Od malička bydlím na stejném místě :) Aspoň že nás stěhování jinam minulo :).
Nastala příprava do školky.Do té jsem se prý hrozně těšila a ráda jsem tam chodila:).Našla jsem si tam kamarádky se kterými se kamarádím do dnes Domča,Anička,Lůča.Ve školce jsem ráda vyráběla a malovala. Vždy když už si pro mě přišla máma nebo někdo jiný tak jsem dala vždy učitelce nějáký obrázek nebo výrobek a za to jsem dostala bonbonek :D.
Když mi bylo šest let tak jsem prožila odklad :D.No a moje koníčky?To byl tanec (aerobic), ping pong a každou středu cvičení v sokole u nás na vesnici.
Když jsem zjistila že už mám jít do Základní Školy tak jsem kolik dní řvala že tam nechci! Ano, nejsem ten případ, který se poprvé těšil jít do školy. Školka bylo moje zlato :D Do první třídy se mnou šli kamarádky a kamarádi se školky. Tak jsem tam polovinu už od začátku znala (předtím odklad).
Můj kus života na prvním stupni byl opravdu hrozný, protože se nám střídali třídní učitelky..V první a druhé třídě jsme měli paní B. byla hodná, ale i trochu přísná.Potom se na nás vysr*la a od poloviny druhé třídy jsme měli paní družinářku U. Ve třetí třídě jsme dostali jako třídní učitelku (začínající bylo jí tak 24 let a zrovna vyšla ze školy) paní V. u téhle učitelky byla má nejhorší známka 2 :D Protože tahle učitelka nedokázala být přísná :D Noo prostě hrozná učitelka :D No potom odešla do HK k jiné třídě a na jinou školu (asi jsme se jí nelíbili nebo co :D).No a nastalo to nejhorší období ve čtvrté třídě jsme dostali hrozně přísnou učitelku (na to jsme nebili po té třetí třídě zviklý) paní Š. No to si nedokážete představit.Ona nás normálně fackovala! No do teď lituji že jí ředitel nevyhodil nebo že jsme se jí měli postavit. Do teď učí na ZŠ kam chodím a stížnosti přibývají!. A v páté třídě k nám nastoupilo pár nových lidí. No nejdřív jsme je moc nebrali mezi sebe, ale už jsme si zvykli :).V páté třídě jsem začala tancovat street dance (který tancuji se stejnou skupinou do teď).Po páté třídě jsme šli na druhý stupeň.Dostali nové uřitele na kadžý předmět a naší hroznou třídní učitelku H. kterou máme do teď aspoň že tohle je už před poslední rok na ZŠ.A nyní jsem se dostala do osmého ročníku a jedu dál :)
Mou velkou zálioua bylo vždy focení a je do teď, už tři roky si přeji zrcadlovku, ale něják se to nedaří :/


2 komentáře:

  1. Krásný článek, to já se stěhovala asi osmkrát, tak teď už ej to snad definitivní, a zš jsem ze srdce nenáviděla! :D a ty tvoje fotky? to je rozkošné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) Osmkrát? Tak to si myslím že bych to psychicky nezvládla..pořád někde jinde..jiná škola..jiný lidi..a ani nemám ráda seznamování a to by mě k tomu moc nepomohlo no.Děkujuu :D I když si mysím že tam vypadám jak pošuk kterej spí s panenkou a kousal plyšového psa :D

      Vymazat