1. 9. 2014

¨


Děkuju Maky za nominaci!


Úkoly

 Poděkuj blogerce která tě nominovala, napiš 11 faktů o sobě, odpověz na 11 otázek, co jsi dostala, nominuj 11 bloggerů, kteří mají méně než 200 GFC odběratelů.
Fakta

1.Je mi 14 let
2. Bydlím poblíž Hradce Králové
3.Moje nejoblíbenější zpěvačka je Miley Cyrus.
4.Miluji knížky!
5.U Hvězdy nám nepřály jsem bulela jako želva :D
6.Nesnáším houby!
7.Miluji kuřecí maso
8.Nikdy jsem nevyzkoušela jiný druh Bubble tea (jenom broskev nebo bílá broskev a jogurt. kuličky)
9.Před rodiči se neumím vyjadřovat
10.Učitelé mě nemají v oblibě
11.. S bráchou spolu moc dobře nevycházíme

Otázky a Odpovědi

1. Jaký kosmetický produkt máš nejraději?
Musím se přiznat že tohle je pro mě strašně těžká otázka, protože já z poloviny nevím jak se všechny produkty jmenují.Takže název psát nebudu a asi řasenka
2. Tvá nejoblíbenější knížka a proč?
Celá série nástrojů smrti! Prostě je to luxusní! Hlavní postava mě úplně vystihuje a strašně si s ní rozumím! 
3. Co je tvým největším snem?

4. Kdybys měl/a tyhle prázdniny popsat jedním slovem, jaké by to bylo?
Rychlé :(
5. Chtěl/a bys žít v zahraničí? Kde a proč?
Las Vegas nebo Londýn :) A nebo někde jinde, ale né v Evropě! Proč? To ani nevím! Hlavně aby to nebyla Evropa a ČR! :D
6. Jaký by měl být tvůj ideální partner / partnerka?
Aby to byl můj přítel, ale choval se jako nejlepší kamarád (jestli chápete)
7. Tvá nejoblíbenější značka kosmetiky?
Nemám nejoblíbenější!
8. Hraješ na nějaký hudební nástroj?
Ne, ale začínám se učit na kytaru:)
9. Těšíš se do školy?
Škola už začala a já si to pořád neuvědomuji!
10. Jak často trávíš svůj čas na internetu?
Musím se přiznat že docela často, ale když chce jít někdo se mnou ven tak ráda jdu :)
11. Kamarádíš se i s jinými blogery? Stýkáte si, píšete si, skypujete, voláte si, atd?
Zatím s blogováním začínám a ještě moc blogerů neznám. Takže zatím ne, ale časem snad ano :).

Nominuji
http://karinskalicka.blogspot.cz/
http://ladydariel.blogspot.cz/
http://blogilateskaty.blogspot.cz/
http://onlynellis.blog.cz/
http://knihankov.blogspot.cz/
Tady se moc omlouvám, ale víc blogů jsem nenašla...A jak mám hodně odkazů otevřených tak se mi seká počítač a článek by se mohl vymazat.A hlavně tenhle tag dělalo už mnoho blogerů! ://

Otázky

1.Kdy jsi si založila blog?
2.Co tě k tomu dovedlo?
3.Tvá oblíbená knížka? Proč?
4.Co škola? Do jaké třídy jdeš?
5.Město x vesnice? Proč?
6.Jsi ráda za to jaká jsi nebo by jsi na sobě něco změnila? Co?
7.Tvůj sen?
8.Kolik ti je let?
9. Jak si sebe představuješ za 10 let?
10.Oblíbená písnička?
11.Tvůj názor na dnešní generaci?


A to je vše :) Snad tento Tag uděláte a nominujete další!



2 komentáře:

  1. Jo, taky miluju knihy, a moc učitelů mě v oblibě nemá :D ale zvykaj si :D
    o tom idealním partnerovy, jo přesně takový chlapy jsou fajn, ale bud jsou to právě jen kamarádi, nebo volové co na tebe nemají čas :D
    a já musím říct, že mám to štěstí a s pár lidma z blogu, si píši nebo dokonce i stýkám, a je to fajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě si asi nezvyknou nikdy :D
      S těma volama jsi to vystihla :D
      Tak to ti fakt závidím!! :)

      Vymazat