31. 8. 2014

 

Přemýšlela jsem o čem napsat dnešní post a napadl mně wishlist opravdu dnes mě ni moc nenapadalo a nechtěla jsem psát nesmyslný článek.

1.Sluneční brýle

 Když jsem byla naposledy ve futuru tak jsem tam uviděla takovéhle brýle viz. Obrázek (4). Nasadila jsem si je a ukázala se mamce :D A ta mě řekla že mi sluší vážně jsem nevěřila tomu že mi řekla že mi ty brýle sluší a od té doby si je chci koupit. Takže kulaté brýle ;)


2.Polaroid

Kdyby jste nevěděli co to je. Je to foťák který vlastně hned vytvoří fotku která vám z něj vyjede viz. foto. Víte jak musí být super, když jste třeba někde s kamarády venku nebo na dovolené a ty vzpomínky si odnesete hned jako fotky? Takže tenhle foťák a Vánoce jdou do sebe :3


3.Notebook

Notebook se mi před více jak pěti měsíci rozbil.Takže na řadě je další notebook.Představuji si ho značky Lenovo,býlí a windows 8 ;) Vím že na windows 8 se hodně nadává, ale mě je simpatickej nebo jak to jinak říct. A potřebuji ho i do školy, na blogování a abych maminku neotravovala na rodinném počítači :D


4.Mobil

Mobil! Samsung galaxy trend plus.Mobil si nechci koupit tenhle rok asi až příští o prázdninách tak to je takové předběžné přání (třeba si nakonec vyberu jiný).Ale mobil protože ten můj kterej teď budu mít dva roky tak je opravdu hroznej :D Nic tam není. Žádnej operační systém ..prostě nic..


5.Šaty

A poslední jsou šaty!Začínají taneční (já zatím nebudu chodit, ale příští rok jo :)) a kamarádky mě zvou abych se na ně chodila koukatdo tanečních (a brácha bude maturovat). A já nemám žádné šaty. Tak teď všude mmožně koukám po šatech :)

2 komentáře:

  1. Já si strašně přeju klasické lenonky, taky mi všichni říkají že mi totiž kulaté brýle sluší, ale zatím sem neviděla žádné bez nějakých vzorků a tak. Jinak co se týče polaroidu, ntb, a mobilu, tak jsem na tom podobně, jen u mě není ani jedno momentálně moc pravděpodobné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V HM mají :) Nebo tedy měli :) Myslím že já to nebudu hned tenhle rok myslím že tohle všechno je kromě lenonek tak dva roky napřed :D Protože teď je všechno hrozně moc drahý :D

      Vymazat