30. 8. 2014

                                                   My day with my friend        


Znáte to když uvidíte svojí kamarádku po deseti letech? Ne? Já ano.Musím říct že po té době bylo "divný" :D Si s ní normálně povídat. No, ale potom se to už rozkecalo a už to bylo jako u normálních kamarádek :D Když jsem přijela tak jsem se nejdřív seznámila se psi co mají doma (na zahradě) a potom s domem :) Pro mě je strašná zábava vidět něco nového :D No jo já musím všechno zkoumat :D V domě mají i kočku (tedy kocoura :D) který nosí jméno Luky jméno Lukáš se objevuje opravdu všude :D Po procházce jsme se koukali na tu známou komedii Královna Ročníku viz. zde KR.A zase jsme šly ven (Musím říct že když vypadnu z domu a jsem v přírodě kde si můžu oddychnout tak to je tak dobrý pocit :)) Kolem osmé hodiny večer mi kamarádka (tedy teď už budu psát Péťa) Péťa se mi nabídla nalakovat nehty.Vybrala jsem si bílou a krásnou červenou (na každou ruku jinou :D). Nyní ležíme každá ve své posteli já píšu tenhle článek Péťa je na mobilu a Luky ten leží na zemi :D.
Byl to dobrý pocit Péťu po dlouhé době vidět a popovídat si s ní :).Už máme naplánované že se na Péťu půjdu podívat do tanečních! Takže čekujte fotky!Bude krásná! Závist nadevše :D-.
Luky :) No není nádhernej! I když ráno dělal teda bordel :D Jako pes v baráku.
Kvalita k ničemu, ale když to bylo foceno předním foťákem :D Co víc si přát. Na levo Péťa na pravo já :).

5 komentářů:

  1. tak ten kocour je boží!! :) Jinak já viděla kamarádku po pěti letech a taky to bylo zajímavé, ale nakonec jak řkáš jsme se zakecaly a nemohly přestat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo!:) Já jí pořád říkala že ten kocour je krásnej:)

      Vymazat
  2. Páni, nedokážu si představit, že bych neviděla svou kamarádku 10 let, každopádně si spolu ten čas užívejte a mimochodem, máš nádherného kocoura! :) ( www.immensity.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme na sebe čuměli že už to bylo deset let :D A jsem strašně moc ráda že s ní ten čas trávit můžu :) Kocour není můj :D Ale Péťi :) Taky se mi hodně líbí :))

      Vymazat
  3. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster Award TAG. Více informací najdeš zde: http://little-me.blog.cz/1408/liebster-award-tag#pridat-komentar
    Marky z little-me

    OdpovědětVymazat