25. 8. 2014

When someone sleeps

Dnes jsem přemýšlela jakto že se nám zdají sny.Tak jsem začala pátrat ;)
Zatímco ve spánku tělo odpočívá, mozek pracuje – vyrábí sny.Zdají se úplně každému a ten, kdo říká že se mu nic nezdá, si svoje sny jednoduše nepamatuje.při osmi hodinovém spánku sníme dvě až tři hodiny.A jak každý vý nic se neděje náhodou i sny mají svůj význam. Z hlubin nevědomí se vynořují obrazy, myšlenky, nálady a pocity. Ty nejsilnější překročí hranici mezi spánkem a bděním, takže si je po probuzení dokážeme alespoň částečně vybavit.0
Já si sny skoro vždy pamatuji. Tedy nevím jestli všechny, ale když se probudím tak si ten příběh prostě vybavím.Skoro pořád to je o tom o čem zrovna před spaním přemýšlím.Někdy o lásce a někdy o smrti.Opravdu nevím co mi tím chce mé "nevědomí" říct, protože se mi zdá o tom co moc chci nebo o tom o čem ani nechci slyšet.Takže můj mozek je absolutně divný :D
Sny jsou obvykle mí noční můra, protože se mi vždy nezdá to hezké.Třeba co si pamatuji tak se mi v osmi letech zdálo o tom jak mě můj bratr (19) v té době (13) hodil naschvál do bazénu se žraloky a začal se smát, samozřejmě jsem "umřela" a tím jsem se vzbudila.To byl opravdu hrozný sen.Ze včerejška na dnešek se mi zdál divný sen..Už si toho moc nepamatuji, ale přece něco mi v té hlavě zůstalo :D Objevila jsem se na nějaké dráze v automobilu a v tom automobilu byl řidič a nějákej pošuk (nevím kdo to byl) a vedle nás policajti :D. Jak jsem poznala tak to byl závod! Rozjeli jsme se a viděla jsem v davu bráchu,tátu,babičku,sestřenici,bratrance a na konci tetu. Kromě tety mě nikdo neviděl, protože jsem si před nimi zakryla tvář :D No pak jsem se jim šla ukázat a brácha na mě zařval že vyhraji postel :D No a potom jsme šli do Mcdonaldu :D Konec.
Také se vám zdají sny? Pamatujete si je?Jsou to obvykle noční můry nebo krásné sny? Napište mi to do komentářů!Ráda si počtu!

4 komentáře:

  1. Když mi bylo asi 7 tak se mi zdál příšerný sen, že na nás útočí nějaký člověk a pak na nás střílel.. skončilo to špatně všechny zastřelil a já se v té době probudila.. no, ale měla jsem i zvláštní sen, že třeba plavu v akváriu s rybičkami. :D
    btw. No a potom jsem šli do McDonaldu- z toho nemůžu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ve skoro stejné podobě jako v tom prvním se mi také zdáli takové sny, ale tak krásný že jsem plavala v AKVÁRIU s rybičkami se mi teda nezdál :D No jo McDonald se musí nasrat všude :D

      Vymazat
  2. Sny jsou divná věc, občas by se ani radši zdávat neměli. A Zrovna teda mě, poslední dobou se mi u kamaráda zdává sen že mě někdo škrtí, pokaždý co u něj spím sama, pokaždé je to uplně stejné jen způsob škrcení se mění. Ale dnešní sen mě velmi pobavil, zdálo se mi o prvním školním dnu,a o tom že neměli bebe sušenky ale jen kolonády :D Jo mozek je občas vtipnej :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi asi dvakrát nebo třikrát zdál sen se škrcením a vím že to není nic příjemného.Jéj.To kdyby mě se zdálo o prvním školním dnu..Tak to bych nejradši ten mozek na chvililinku vypla :D

      Vymazat