24. 8. 2014

                                     Back to school #1                                             



Už ani ne týden a vracíme se do školy! Každý z nás jde o ročník výše, někdo začíná novou etapu svého života na střední škole nebo na vysoké škole. Někdo chce začít znovu a lépe.Já to mám přesně tak že chci začít znovu a lépe. Tedy učit se na každý den, protože už vím jací jsou naši učitéle :D Provokují dokud můžou (písemkami,zkoušením).Já se do školy těším, ale zároveň také ne.Co slýchám u svých kamarádek/kamarádů tak se do školy těší jen vlastně na ty lidi co tam budou zase každý den vídat. No a já to mám přesně naopak do školy se těším protože chci aby to už bylo za mnou a netěším se za těmi lidmi co tam jsou protože jsem ta "černá myš" úplně na konci třídy začtená každou hodinu do knížek.
 A také se tam netěším kvůli brzkému vstávání :D Tedy já nevím proč vstávám taky brzo když mi jede autobus až v 7:15 hod. a já blbec vstávám v 6:00 hod. někdy i v 5:30 hod. Což mi všichni říkají že jsem hrozná trouba :D Že by prý spali tak do půl sedmé a pak ještě 15 min. leželi v posteli a až pak by vylezli z té krásně zahřáté postele :D No jo postel není moje dobrá přítelkyně :D "vykopne mě když může :D A v kolik Vy vstáváte do školy?
Nyní jdu do osmého ročníku nepropadla jsem (měla jsem jen odklad- ne kvůli tomu že jsem byla blbá! :D) a docela se toho bojím, protože vím že už teď bude záležet na mých známkách.Ještě k tomu mi všichni říkají jak je osmá třída těžká :D No to mi moc nepomáhá k mé nervozitě.Už jste vyšli osmý ročník? Můžete mi říct jestli byl opravdu tak těžký jak se říká? :D
Docela se bojím i předmětů který mi moc nesednou (Anglický jazyk,Matika a to nejhorší Fizika).
To jsou prostě předměty který opravdu nesnáším, jsou mojí noční můrou.Mám strach že když nedám tyto předměty na jedničku nebo dvojku zkazí mi to přijetí na školu..
Taky máte z něčeho obavy? Napište mi to do komentářů! Ráda si počtu!

Žádné komentáře:

Okomentovat