26. 8. 2014

                                                 My favorite singers

Oblíbených zpěváků nemám moc, ale když už jsem s tímhle tématem začala. Tak proč ne :D

1.MILEY CYRUS (21)
Jsem Smiler už kolik let cca 7 let.Miley se změnila to nepopírám, ale pořád je to ta samá Miley. Má stejné srdce myslím že i orgány :D. Její hudba je podle mě dokonalá a mám jí také ráda jako herečku.Když se jsem byla menší tak jsem jí byla posedlá neříkám že teď jí posedlá nejsem :D!. Nyní se mi zdá že se vrací do svých "starých" kolejí!

"Není to o twerkování, je to o hudbě. Složila jsem asi 40 nových písniček, hlavně do stylu R&B a soul, trochu beyoncé, shakira a Usher styl, pracuji na tom s Mike Will, Dr Lukem a Pharrellem, takže to bude něco takového. Další tour plánuji udělat více akustické, jen já, kapela a možná jen nějaké menší choreografie, ale nic jako na Bangerz Tour, mám několik stránek a tohle je jen jedna z nich." - Miley o své budoucí hudbě a tour

Miley při předávání cen MTV VMA vyhrála cenu za of the Year, ale místo toho, aby dojatě děkovala všem lidem, nechala, aby tam šel mladý bezdomovec a aby promluvil o svém životě a rozšířil tak povědomí o tom, co se Děje. Miley tak pomohla splnit sen a zároveň rozšířit povědomí a podpořit tyhle projekty.

Miley je podle mě hodná,milá a nehoráznej blázen :D Prostě je to super vzor a idol do hromady!





2.DEMI LOVATO (22)
Demi je podle mě strašně silný člověk.Dokázala toho tolik neříkám že i jiní lidé na tomto světě dokázali přes něco těžkého přejít!Demi je úžasná zpěvačka! Má krásný hlas Má úžasně ženské tělo ne nejsem na holky :D.Strašně se mi líbí že se za své tělo nestydí neříkám že by se za něj měla stydět, ale když má někdo takovéhle tělo tak se za něj obvykle stydí, protože tenhle svět je opravdu hrozný..Všude anorektičky, ale zpět k Demi. Musím se přiznat Demi jsem nikdy neměla ráda :D Na Disney Channelu jsem vždy říkávala "já ji nemám ráda mami přepni Sony!" :D Ale asi před dvou mi, třemi lety jsem na ní ten názor změnila.Dozvěděla jsem se o jejím životě víc. Koukla jsem na její dokumet nevím jestli to je dokument nebo film.A opravdu musím říct DOKONALÁ TO ŽENA!






3.THEO JAMES
A aby jsme nebyly pořád jen u holek.Tak sem přidám aspoň jednoho chlapa :D Thea můžete znát z filmu Divergence (Four). Theo je víc hercem než zpěvákem, ale jeho zpěv je tak WOoOooW :D Prostě má tak boží zpěv že bych ho s chutí sežrala.
o The(oj) to je hrozný když to jméno mám skloňovat :D vám toho tady moc psát nebudu, protože je to víc herec než zpěvák tak jsem vám ho tu chtěla zmínit :)



Vím není toho moc, ale snad mě nezabijete :D Máte také oblíbené zpěváky? Napište do komentářů! (a proč):) Užijte si zbytek dnešního dne!











Žádné komentáře:

Okomentovat